maandag 3 augustus 2015

Keukenrolhouder

Vandaag weer een zelfbouw oplossing in de categorie "praktisch huis tuin en keuken", namelijk een keukenrolhouder:


Hij bestaat uit een stuk steel van een veel te lange schoffel en een plankje dat over was van de dresspiraat en het groen dak.

Ik had natuurlijk gewoon naar de Blokker kunnen gaan, dan was ik voor 4,99 ofzo klaar geweest. Maar dan had ik dezelfde onpersoonlijke keukenrolhouder als heel Nederland, en bovendien had ik dan geen keukenrolhouder in de vorm van een poes:
Dit laatste gegeven komt van pas als je kinderen over de vloer hebt die pannenkoeken komen eten. Ze zijn ineens veel meer geneigd om hun handen schoon te houden!

Zie ook

4 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat leuk gedaan zeg! Superleuke keukenrolhouder is dat geworden.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je de steel nog wel ontsmet?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, helemaal niet over nagedacht. Ik ben niet zo hygiƫnisch aangelegd. Misschien inderdaad wel een goed idee.

      Verwijderen