maandag 27 februari 2017

Doe het zelf: monitor verhoger

Elk jaar krijg ik van mijn zoontje een mooi knutselwerk voor mijn verjaardag. En hoe mooi deze dingen ook zijn, na een tijdje belanden ze toch op een stapel of op zolder.
Daarnaast had ik nog een ander probleem: zoals op veel kantoren ontbreekt het bij ons ook aan monitorverhogers. Mijn bureau zag er zo uit:

Ik had gelukkig twee doosjes gevonden, maar veel collega's van mij verspillen complete pakken papier:
Dus waarom zou ik van twee problemen niet combineren tot een oplossing? Dus heb ik een monitorverhoger van hout gemaakt, en vervolgens aan mijn zoontje gevraagd of hij het kan beschilderen. Zo heeft hij een mooi kado gemaakt, en heb ik een vrolijke monitorverhoger waar al mijn collega's jaloers op zijn!   
zie ook:
andere doe het zelf projecten

4 opmerkingen:

  1. Leuke creatieve vondst!
    Bij mijn werkgever zitten de monitoren aan beugels vast die in alle richtingen verstelbaar zijn, daarnaast zijn de tafels en stoelen in hoogte verstelbaar. RSI wordt bij veel bedrijven nog zwaar onderschat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe komt je zoon zo geïnspireerd? Zwaar overbodige vraag. Het is leuk om iets van thuis op je bureau te hebben. Ik nam in de zomer vaak wat kleiner bloemetjes uit mijn achtertuin mee. Met stress gaf een blik op die kleinoden een goed gevoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet eruit als ons televisiemeubel(centre speaker staat zo precies onder de TV). Netjes hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat goed om je zoontje al van jongsafaan mee te laten helpen met klusjes, klussen en zelf maken! Een vaardigheid die veelkinderen niet meer leren, maar die ik zo nuttig vind. TOP!

    Groet,Greet

    BeantwoordenVerwijderen