vrijdag 3 juni 2016

Schoenenkist

Voor de schoenen bij de achterdeur heb ik een tijdje geleden een praktische oplossing gemaakt. Maar blijkbaar is de voorraad schoenen in een huis altijd oneindig (ik voorspel een shoe event horizon), dus was het noodzakelijk om meer opslagplekken te maken.
Ik had geen zin om nog meer schoenenrekken te maken, want schoenen zien er nogal rommelig uit en niet alle schoenen moeten op elk moment direct beschikbaar te zijn.
Daarom heb ik ervoor gekozen om een kist te maken voor onder de garderobe. Dus ben ik weer in het houthok van mijn schoonvader gaan "winkelen" en kwam ik tot dit resultaat:



zie ook:
andere doe het zelf projecten

4 opmerkingen:

  1. Netjes gedaan, maar versleten schoenen kun je ook weggooien.

    De afwerking laat wat te wensen over, de deksel valt niet ver genoeg over de zijkant.
    Wel handig om je schoenen op te strikken;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik dacht dat het wel duidelijk was dat er geen schoenen van mij inzitten...

      Verwijderen
  2. Leuke bak, netjes gemaakt. We hebben de schoenen sinds kort in zo'n witte bak van een zweeds warenhuis, bevalt ons veel beter dan een rek. Staat inderdaad veel netter en het zoeken naar de twee juiste schoenen bij elkaar,zorgt ervoor dat schoenen ook regelmatig worden bekeken of ze nog wel passen/nog van het juiste seizoen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen