donderdag 4 juni 2015

Bankverandering

Nee, dit keer gaat het niet over een betaalbank, maar gewoon over ons zitmeubilair, en de relatie met onze katten.
Katten zijn echt de meest verwende dieren die er bestaan. Ik heb onze drie katten een grote krabpaal gegeven waar menig buurtkat jaloers op is, en onlangs hebben ze allemaal een eigen tempel gekregen.
Alle inspanning ten spijt: ons meubilair nog steeds favoriet op het gebied van krab- en sloopwerkzaamheden. Vooral onze bank is het slachtoffer: de katten hadden onlangs de witte binnenvoering bereikt. Tijd voor drastische maatregelen.
Natuurlijk zijn er genoeg bedrijfjes die een bank opnieuw kunnen stofferen zodat hij er als nieuw uitziet. En natuurlijk zouden we ook gewoon een nieuwe bank kunnen kopen. 
Maar beide opties vallen af, simpelweg omdat ik het onze katten niet gun. In mijn gedachte zie ik ons al een nieuwe bank binnendragen, waarna onze katten likkebaardend hun nagels in gereedheid brengen. Nee, een bank in een huiskamer vol katten mag niet teveel geld kosten.

Dus hebben we een transplantatie uitgevoerd. Een stuk stof van de achterkant heb ik eruit geknipt, en daarmee de grootste beschadiging gerepareerd:

We hebben nu wel een flink gat in de achterkant, maar we gaan deze bank nooit meer ergens anders neer zetten dan tegen een muur.

Opgelapt, opgelost!

Nouja, opgelost ... de katten gingen meteen het nieuwe stuk bank "uitproberen" ... zucht...

Zie ook

3 opmerkingen:

  1. Haha tja katten....
    Wel slim opgelost met die reparatie zeg, mijn complimenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Miauw, ik hou van lasagne.

    Garfield

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad knap gedaan, zeg. Bedankt voor de tip

    BeantwoordenVerwijderen